آرمان عدالت

علمی- پژوهشی- اجتماعی- خبری

آرمان عدالت

علمی- پژوهشی- اجتماعی- خبری

فیلم عدالت(10): عدالت آموزشی

متاسفانه بی عدالتی در آموزش ایران غوغا می کند. معلوم نیست سیستم آموزشی به چه سمتی می رود، تا حدی که نیاز به انقلاب در این زمینه هستیم. از سهمیه ها گرفته تا تفاوت ثروتمندان و فقرا در استفاده از امکانات آموزشی تا بی عدالتی های سیستمی. در ویدئوی زیر به خوبی به این امر اشاره شده است و این که ژاپن می تواند الگوی مناسبی از نظر عدالت آموزشی برای کشور ما باشد: عدالت آموزشی در ایران

فیلم عدالت(9): عدالت در اندیشه آیت الله خامنه ای

در ویدئوی زیر گوشه ای از سخنان آیت الله خامنه ای بر علیه سرمایه داران به تصویر کشیده شده است. به نظر می رسد آرمان های والای انقلاب اسلامی ایران تا تحقق نهایی هنوز فاصله زیادی دارد که رفع بی عدالتی ها همت همزمان ملت و دولت را می طلبد. اگر واقعا بخواهد اتفاقی بیفتد باید آموزه امر به معروف و نهی از منکر در عرصه اقتصاد هم احیا شود و ملت علیه بی عدالتی ها افشاگری کند و فریاد زند. دولت نیز منش عدالت طلبی داشته باشد. برای مشاهده روی لینک کلیک کنید: عدالت در اندیشه رهبری.

تصویر عدالت(10): عدالت غذایی!!!

از دردناکترین صحنه های مربوط به بی عدالتی مواردی است که عده ای در روی زمین نیازهای غذایی اولیه زندگی را نداشته باشند. غذا نیاز اولیه ای است که به منزله خون جامعه است و عدم دسترسی عده ای در هر کجای زمین قابل توجیه نیست. دو عکس زیر گوشه ای از این بی شرمی تاریخ کنونی را به تصویر می کشد. این گونه تصاویر مایه شرمساری بشر است.