آرمان عدالت

علمی- پژوهشی- اجتماعی- خبری

آرمان عدالت

علمی- پژوهشی- اجتماعی- خبری

آغاز سخن

یا عدل

«وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ» (سورة قصص، آیه 5) «و اراده ما بر این قرار گرفته است که به مستضعفین نعمت بخشیم و آنها را پیشوایان و وارثین روی زمین قرار دهیم.»

با سلام و ادب خدمت تمامی عاشقان عدالت،

این والاترین اصل حاکم بر هستی.

این وبلاگ در پی آن است که عدالت را از جوانب مختلف(اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و...) مورد بررسی قرار دهد، تا به لطف الهی و مددگیری از آموزه های و حیانی و همفکری اندیشمندان و مخاطبان فهیم خود بتواند در حل معمای عدالت گامی به جلو نهد. هدف نهایی وبلاگ این است که از پرچمداران ظهور نهایی عدالت در هستی باشد. البته در آغاز راه، فعالیت وبلاگ در جنبه های مختلف علمی، پژوهشی، آموزشی، خبری، تجاری و حتی در مواردی سرگرمی سالم خواهد بود، اما امیدوارم به لطف حضرت دوست، رفته رفته صرفا به هدف اصلی و نهایی خود بپردازد. این وبلاگ به هیچ عنوان عدالت را به مسلخ سیاسی کاری نخواهد برد، و مستقل از هر گرایش و هر شخص سیاسی، تنها در جستجوی عدالت است.

از کلیه عدالت طلبان تقاضا دارد هر نکته یا موضوعی را درباره عدالت ارسال نمایند. ارسال مصادیقی از عدل یا ظلم در ابعاد مختلف فردی و جمعی در ایران و جهان کمکی است به تحقق عدل در هستی و رفع ظلم از جهان. امید است که ما نیز در زمره منتظران واقعی  ظهور عدالت در گیتی باشیم.

محمدرضا آرمان مهر

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:44 ب.ظ

سلام
به نظرم قالب وبلاگ بهتره عوض بشه.

بهار شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:50 ب.ظ

سلام
تبریک می گم که در راستای این هدف متعالی قدم دیگه ای بر داشتی.
امیدوارم علاوه بر مطالب علمی و تخصصی در زمینه ی در این زمینه، به بیان دغدغه ها ، محرک ها و مصداق هایی از عدالت و بی عدالتی که تو رو بر می انگیزه تا به تحقق این هدف فکر کنی بپردازی. این طوری می تونی ذهن دیگران رو هم نسبت به این موضوع فعال و حساس کنی شاید که هر کسی ترغیب بشه سهم خودش رو ادا کنه.
موفق و ثابت قدم باشی!

مهدی آراسته جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 ب.ظ

سلام جناب دکتر آرمان مهر

تبریک میگم بابت وبلاگی که قرار است از عدالت حرف بزند و چه کار مبارک و اتفاق میمونی.

امیدوارم دولتش مستعجل نباشد. منتظر مطلبهای زیبا و خوبتان هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد